Vaccinaties en Visum - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu Vaccinaties en Visum - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu

Vaccinaties en Visum

Door: LonnekeVh

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

06 Juni 2012 | Nederland, Eindhoven

Reisvoorbereidingen.. Het is me wat!
Een nieuwe jas, een nieuwe tas, toch een Lonely planet van New Zealnd, Vaccinaties, Visa, Ticket betalen.. het komt steeds dichterbij.

En juist op het moment dat het dichterbij komt, is het ook wel spannend en vind ik het wel moeilijk.. vooral vanwege mijn liefsten.

Vanmiddag mijn tweede bezoekje aan de GGD voor mijn vaccinaties, besprekingen voor malaria pillen etc. Wat komt er toch allemaal bij kijken!
Als juffrouw van groep 7 ben ik gestart met het Australië project in de klas. De kinderen enthousiast, de juf enthousiast..en samen leven we naar mijn reis toe!

'Want juf, wist je dat het in oktober daar zomer wordt?'
Ja dat wist de juf..daarom gaat ze daar ook naar toe :-)

Spanning en sensatie.. want 16 oktober, dat is de dag dat ik vlieg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Lonneke

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 9371

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 16 Juni 2013

Mijn Droom!

Landen bezocht: