I'd rather Regret the things I have done... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu I'd rather Regret the things I have done... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu

I'd rather Regret the things I have done...

Door: LonnekeVh

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

31 Maart 2012 | Nederland, Eindhoven

Than Regret the things I haven't done....

En misschien is dat het wel.
Dat is de reden waarom ik moet gaan. Omdat het altijd al spookt in mijn hoofd.... Maar nu dan misschien het moment dan ook is.. Welke kansen of mensen er nu ook in mijn leven zijn. Die zijn er ook wel weer als ik terug ben.
Vriendschappen, relaties, liefdes zullen sterk genoeg om te overleven.. En mijn vrienden en vriendinnen zijn sterk, prachtig en leuk genoeg om uit hun troubles te komen, een feestje te bouwen in de kroeg.. Zonder mij.
En helemaal weg anno 2012? Altijd bereikbaar, ook in the outback van Australië, Als ik op mijn Jandals in New Zealand loop.... Of mezelf in een Lotus houding wring in Azië....

Ik moet het voor mezelf doen, wie of wat er nu ook gaande is in mijn leven. Nu is het moment, voordat ik er spijt van krijg.

Dus:
3. 16 of 24 oktober vlieg ik.

Just because I won't regret!

  • 12 April 2012 - 15:23

    Pim:

    Hey Zusje!
    Vlieg maar 24 oktober, want de 16e ben ik niet in het land!
    Groetjes Broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Lonneke

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 9376

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 16 Juni 2013

Mijn Droom!

Landen bezocht: