Veilig aangekomen! G'day all! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! G'day all! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen! G'day all!

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

20 September 2012 | Australië, Sydney

Zo. Na 10 uur naar Bangkok, 2.5 uur Taipei en 10 uur naar Sydney ben ik dan in Australië!!!!
3 stempels in mijn paspoort rijker en heerlijk rustig zit ik nu in de backpackers lounge.
Op mijn iPhone is een verslag typen niet handig ben ik wel achter maar ik wil jullie even de volgende gegevens doorgeven:

Mijn adres in Sydney:
Lonneke van Hezewijk #13289
C/- Australian Backpackers
2/220 William Street Woolloomoolo NSW 2011

Dan mijn Australische nummer:
+61451489164
Ik weet niet wat bellen en sms'en kost,
Dit houden jullie van me tegoed!
Sms hierop ontvangen is iig gratis!
Vooralsnog heb ik op veel plekken Wifi gevonden dus ben ik via whatsapp op m'n Nederlandse nummer te bereiken.

Het blijkt trouwens dat ze hier een Sydney half uurtje hebben, dat is nog eens wat anders dan een Brabants kwartiertje ;-).

De vlucht is redelijk goed gegaan, in m'n laatste vlucht veel geslapen waardoor ik weinig last heb van een jetlag!

Nu eerst even wat praktische zaken regelen, tot snel!
Dikke kuss

  • 24 September 2012 - 19:15

    Mieke:

    Super Lonneke! Heel veel plezier!!
    groeten van Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lonneke

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 9365

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 16 Juni 2013

Mijn Droom!

Landen bezocht: