De beslissing - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu De beslissing - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke Hezewijk - WaarBenJij.nu

De beslissing

Door: LonnekeVh

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

15 Januari 2012 | Nederland, Eindhoven

De keuze is gemaakt .

Hoe moeilijk.., spannend en eng.. Ik ga!
In oktober vertrek ik.. En om mezelf hieraan te houden boek ik deze/volgende maand nog.
Want dit wil ik al jaren .. En er is niemand die me nu nog tegenhoud.

De Lonely Planet is al binnen, nu de rest nog !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Lonneke

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 9363

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 16 Juni 2013

Mijn Droom!

Landen bezocht: